Disclaimer Add Me

Lepaskan saya pergi sayang :)


Jika suatu hari saya hilang di permukaan bumi ini
Lepaskan saya pergi :')

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V

Saya sayang awak :) Lepaskanlah saya pergi sayakan sayang awak :) Walaupun awak x tahu tapi hati awak tahu :) Doakan kesejahteraan saya di alam lain :) Datanglah ke rumah saya baca yaasin dan tahlil :) Saya sentiasa maafkan awak :) Ceriakanlah hidup saya janganlah menghina diri saya :) Saya mintak maaf kalau saya buat awak marah dan sedeyh tapi dah masa saya untuk pergi meninggalkan dunia yang sementara ini :)
Awak sentiasa di hati saya :) Saya anggap awak macam keluarga saya :) ♥ <----take this for your heart and keep stay it :)

I ♥ YoU ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Thanks for reading. Like and comment also !

No comments:

Post a Comment